Half jaartje Noorwegen (het word leuk! Denk ik) - Reisverslagen van Max Oosterbroek - WaarBenJij.nu Half jaartje Noorwegen (het word leuk! Denk ik) - Reisverslagen van Max Oosterbroek - WaarBenJij.nu
Half jaartje Noorwegen (het word leuk! Denk ik)

Spontaan had ik besloten een half jaar te studeren in Noorwegen, waar ik de major 'Mountain to Fjord' ga volgen.

Vraag 1:
Wat ga je doen?
Antwoord:
... Geen idee.

Vraag 2:
Je weet toch wel wat je gaat doen?
Antwoord:
... Uuuh, ja, meestal wel.

Vraag 3:
Is dat wel verstandig?
Antwoord:
Ja hoor! Kan geen kwaad om een half jaar te studeren aan een opleiding waarbij je niet precies (of niet) weet wat je gaat doen? Wat kan er nou mogelijk fout gaan?

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2017

Enthousiast begonnen aan reizen, en toen...
Max

Actief sinds 04 Aug. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1303

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2017 - 23 December 2017

Half jaartje Noorwegen (het word leuk! Denk ik)

Landen bezocht: